web design, platforme cloud, programare

Web design, creare site si platforme


Magazin online

Magazinele online reprezinta solutii moderne, viabile si foarte cautate, pentru vanzarea de produse si servicii cu ajutorul internetului. Datorita simplului fapt ca internetul nu are granite, vanzarea online a devenit foarte eficienta si cautata. Avand un astfel de magazin, produsele si serviciile pe care le oferiti devin cunoscute in toata lumea, nu doar in orasul in care va desfasurati activitatea.

Chiar daca internetul va ofera o piata, teoretic, nelimitata, se aplica aceleasi principii ale vanzarii de produse si servicii ca si cele ale magazinelor fizice, de pe strada. Chiar daca se utilizeaza alte mijloace, tot aveti nevoie de publicitate, clienti si eficienta. Pe internet aceste lucruri se realizeaza prin integrarea magazinului cu retelele sociale si de marketing, prin reclama activa la schimb sau platita, si prin optimizarea tehnica a magazinului, astfel incat motoarele de cautare sa va plaseze magazinul printre primele rezultate ale cautarii.

Desi poate veti fi tentati sa utilizati solutii tehnice simple, la indemana, si poate gratuite, rezultatele oferite de acestea in ceea ce priveste cautarile si clientii vor fi foarte departe de asteptarile dvs. Cu toate ca exista foarte multe solutii pe piata, nici una nu este imbatabila, cea mai buna ramanand crearea unui produs unic, concentrat pe cerintele specifice ale clientului.

Costul unui magazin online porneste de la 500 euro si urca in functie de sectiunile incluse in administrare. Costul exprimat aici reprezinta un magazin online cu optiunile standard de vanzare si administrare, printre care sunt:

- detalii ale produselor ce includ tip de impachetare, greutate, culoare, marime
- specificatii tehnice ale produselor
- optiuni de interactiune ale utilizatorilor ce includ recenzii, comentarii, sugestii
- cos de cumparaturi cu operatiuni de actualizare si eliminare
- cont client cu optiuni ce includ istoricul tranzactiilor, documente fiscale (facturi), elemente de fidelizare
- gestionarea produselor
- gestionarea clientilor
- gestionarea si procesarea comenzilor
- moderarea sectiunilor interactive (recenzii, comentarii, etc.)

Pe langa aceste elemente standard, un astfel de magazin poate avea multe alte functionalitati, cum ar fi:

- creare de campanii de fidelizare a clientilor (CRM)
- optiuni de statistica avansata, care ofera posibilitatea cunoasterii tipului de browser, dispozitivului, locatiei, etc. ale clientului
- optiunea de vizualizare in timp real a activitatii site-ului dvs. (puteti vedea ce fac clientii pe site in timp real)

Astfel de optiuni avansate pot fi extrem de utile si va pot face sa intelegeti mai bine cerintele clientilor dvs., obtinand astfel o eficienta inbunatatita.

Realizarea si implementarea unui astfel de magazin online (cu utilizati standard) dureaza 20 zile, dupa stabilirea aspectului vizual, impreuna cu clientul.